Agentura BOVA: Semináře, školení, kurzy - daně, právo, účetnictví
Agentura Bova - Nakladatelství POLYGON: Odborné publikace
Agentura Bova - Nakladatelství POLYGON: Kontakty
Agentura BOVA: Semináře, školení, kurzy - daně, právo, účetnictví
Agentura Bova - Nakladatelství POLYGON: Odborné publikace
Agentura Bova - Nakladatelství POLYGON: Kontakty

Veřejné zakázky: kurz praktické tvorby zadávací dokumentace a vedení zadávacího řízení v oblasti IT

Obchodní a občanské právo (dvoudenní seminář)

Termín

Den/dny konání
Č. termínu
MístoObjednávky
05.03.2019, 15.3.2019
9.00 - cca 16.00 po oba dny
    —
19177

budova ČS VTS, Novotného lávka 5, Praha 1
Novotného lávka 5, Praha 1

Detaily/doprava
Metrem trasa A: výstupní stanice Staroměstská, odtud pěšky směr Karlův most. Tramvají: na stanici Národní divadlo nebo náměstí Jana Palacha a dále pěšky směrem ke Karlovu mostu.
GPS: 50°5'7.496"N, 14°24'47.861"E

Mapa

Termín není aktuální

Lektor/lektoři

Mgr. Michal Čermák

působí jako právník na Českém vysokém učení technickém v Praze, je majitelem poradenské společnosti Čermák Consulting, s.r.o. a působí jako externí konzultant v oblastech složitých veřejných zakázek u řady zadavatelů. Ve své praxi se zaměřuje zejména na veřejné zakázky na informační systémy a stavební práce. V minulosti byl ředitelem úseku veřejných zakázek Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže.

Odborný program

Účastníci kurzu se budou společně s lektorem věnovat tvorbě modelové zadávací dokumentace veřejných zakázek v oblasti informačních systémů a hardware a fiktivní administraci a soutěži o veřejnou zakázku v téže oblasti. Fiktivní veřejná zakázka bude zadávána v otevřeném řízení a elektronickými nástroji.

Cílem kurzu je zvýšení samostatnosti a nabytí sebejistoty účastníků kurzu při tvorbě vlastních zadávacích dokumentací a administraci veřejných zakázek v oblasti IT.

Účastníci kurzu by po jeho absolvování měli být schopni zadat samostatně veřejnou zakázku v oblasti IT.

Pro úspěšné absolvování kurzu doporučujeme účastníkům, aby měli k dispozici vlastní notebook po celou dobu kurzu. Kurz je určen pro kapacitně omezený počet účastníků.

Program 1. dne kurzu (úterý 5. března 2019):

  • Společná tvorba zadávací dokumentace veřejné zakázky na informační systém a související hardware s lektorem:
    • Příprava zadávacích podmínek – problematika migrace dat, návaznost na dosavadní smlouvy, vendor lock-in podmínky a možnosti jejich řešení
    • Návrh zadávacích podmínek a volba nejvhodnějšího druhu zadávacího řízení
    • Návrh smlouvy o dílo/kupní smlouvy – smluvní ošetření vlastnictví, licence, databáze, servis, podpora, rozvoj implementace a školení
    • Návrh hodnotících kritérií
    • Návrh technických podmínek veřejné zakázky – nejčastější problémy
    • Tipy a případy dobré praxe pro tvorbu zadávací dokumentace v oblasti IT

Program 2. dne kurzu (pátek 15. března 2019):

  • Společný postup úkony zadávacího řízení veřejné zakázky na informační systém a hardware:
    • Vypořádání námitek dodavatelů a účastníků – jak vypořádat nejčastější námitky dodavatelů
    • Posouzení a hodnocení nabídek s hodnotící komisí – tipy a příklady dobré praxe
    • Aktivace exitplánu aneb „Děkujeme odejděte“
    • Rozvoj, servis, implementace a školení – tipy a příklady dobré praxe
    • Problémy při nasazování informačního systému a jak jim předejít
    • „Prodlužování“ závazku – nejčastější problémy a jak jim předejít

Informace pro účastníky seminářů

nahoru

Nákupní košík

Nákupní košík je prázdný.

Přihlášení

Odběr novinek

Odhlásit