Agentura BOVA: Semináře, školení, kurzy - daně, právo, účetnictví
Agentura Bova - Nakladatelství POLYGON: Odborné publikace
Agentura Bova - Nakladatelství POLYGON: Kontakty
Agentura BOVA: Semináře, školení, kurzy - daně, právo, účetnictví
Agentura Bova - Nakladatelství POLYGON: Odborné publikace
Agentura Bova - Nakladatelství POLYGON: Kontakty

Myšlenkové mapy v manažerské praxi

Měkké a další dovednosti (seminář)

Termín

Den/dny konání
Č. termínu
MístoObjednávky
12.02.2020
9.00 - cca 13.00
    —
20105

budova ČS VTS, Novotného lávka 5, Praha 1
Novotného lávka 5, Praha 1

Detaily/doprava
Metrem trasa A: výstupní stanice Staroměstská, odtud pěšky směr Karlův most. Tramvají: na stanici Národní divadlo nebo náměstí Jana Palacha a dále pěšky směrem ke Karlovu mostu.
GPS: 50°5'7.496"N, 14°24'47.861"E

Mapa

Termín není aktuální

Lektor/lektoři

RNDr. Alex Vinšů

Od roku 1992 pracuje samostatně jako nezávislý expert. Věnuje se především vývoji systémů na řízení projektů, školení produktů firmy Microsoft, myšlenkovým mapám a biostatistice v oblasti stomatologie. Spolupracuje například s Univerzitou Karlovou v Praze a Stomatologickou klinikou v Motole. Zajímá se o praktické využití modelů umělé inteligence.

Odborný program

Kurz je určen uživatelům, kteří by ve své manažerské praxi rádi vyzkoušeli myšlenkové mapy. Myšlenkové mapa je grafické uspořádání klíčových slov, doplněné obrázky vyznačující vzájemné vztahy a souvislosti. Myšlenkové mapy jsou graficky zpracovanou napodobeninou procesů probíhajících v mozku a jsou navrženy tak, aby mozek využíval maximum svých schopností. Myšlenkové mapy se dají skvěle využít pro rozhodování, analýzy, výběrová řízení, brainstorming, přípravu a vedení jednání, organizaci znalostí, časové plánování a mnoho dalších oblastí. Na kurzu si ukážeme také používání špičkového programu MindManager, který je používán celosvětově více než 4 miliony uživatelů, například firmami jako jsou Microsoft, BMW, Coca Cola.

Program kurzu:

  • Pojem myšlenkové mapy
  • Význam myšlenkových map
  • Jak mapy vytvářet
    • Klasická cesta – papír, tužky a pastelky, další média
    • Digitální cesta – software, dotyková zařízení, ukázky
    • Doporučené postupy, zkušenosti
  • Předvedení techniky myšlenkových map na příkladech z manažerské praxe
    • Příprava a vedení jednání
    • Stanovení priorit
    • Analýzy – SWOT, marketingové analýzy, …
    • Rozhodování, výběrová řízení, bodování
    • Knowledge management
    • Ilustrativně časové plány
  • Ukázka programu MindManager na tvorbu myšlenkových map
  • Další informační zdroje v oblasti myšlenkových map
  • Diskuse

Informace pro účastníky seminářů

nahoru

Nákupní košík

Nákupní košík je prázdný.

Přihlášení

Odběr novinek

Odhlásit