Umění úspěšné komunikace s médii
Měkké a další dovednosti (seminář)
Lektor/lektoři
Mgr. Monika Tomíčková
Vystudovala Právnickou fakultu Univerzity Karlovy. Pracovala v mezinárodní konzultantské firmě, řídila bilaterální projekty Britského velvyslanectví v Praze, česko-holandskou nadaci Divoké husy, byla členkou správních rad NNO. Naposledy působila jako manažerka charitativních aktivit České televize, kde nastartovala nový projekt vzdělávání neziskových organizací a realizaci tzv. adopce pořadu – projektu, který přispívá k lepšímu zviditelnění sociálních témat v pořadech ČT a většímu zapojení neziskových organizací do jejího vysílání. Za tento projekt byla ČT oceněna jako TOP Odpovědná firma 2016. Dlouhodobě se zabývá efektivní komunikací společenských témat a spoluprací napříč neziskovým sektorem i byznysem.
Odborný program
SEMINÁŘ JE URČEN:
- vedoucím a PR pracovníkům NNO, projektovým manažerům,
- pro všechny, kteří hledají odborné kurzy v této oblasti.
Program:
- 1) Jak dostat Vaše témata do médií a na která média se zaměřit
- kdy vydávat tiskovou zprávu, jak ji dobře napsat a kde najít inspiraci
- specifika televizního prostředí - jak funguje, co a komu může nabídnout
- televizní zpravodajství – jak si editor vybírá, co půjde na obrazovku, koho a s čím oslovit
- základní zásady, jak vystupovat v médiích (jak vést rozhovor na kameru, jak stručně a jasně vystihnout „svoje“ téma)
- a pojďme si to vyzkoušet
- 2) Média jako fundraisingový nástroj
- benefiční pořady na obrazovce – má smysl se snažit?
- jak pracovat s videem – co jsou spoty, kdy je má smysl vyrobit a kde je vysílat
- drahé vs. levné video kampaně – ukázky, rozbor, inspirace ze zahraničí
- 3) Už máte svoji vipku?
- využití osobností a známých tváří ve vaší práci – v čem Vám mohou být prospěšné
- na koho, kdy a proč se obrátit
- 4) Vaše podněty, nápady, spoty, komunikace… prostě Vy