Agentura BOVA: Semináře, školení, kurzy - daně, právo, účetnictví
Agentura Bova - Nakladatelství POLYGON: Odborné publikace
Agentura Bova - Nakladatelství POLYGON: Kontakty
Agentura BOVA: Semináře, školení, kurzy - daně, právo, účetnictví
Agentura Bova - Nakladatelství POLYGON: Odborné publikace
Agentura Bova - Nakladatelství POLYGON: Kontakty

Jak na Google Analytics a výkonnostní marketing

Měkké a další dovednosti (seminář)

Lektor/lektoři

Bc. Zbyněk Hyrák

Specialista na internetové podnikání, výkonnostní internetový marketing a webovou analytiku (Google Analytics). Certifikovaný partner společnosti Google pro Českou republiku a Slovensko a současně držitel prestižních mezinárodních certifikátů Google Analytics Individual Qualification a Google AdWords Qualified Individual. V oblasti výkonnostního internetového marketingu a podnikání na internetu se pohybuje od roku 2008. Za tu dobu získal řadu zkušeností, vedl mnoho projektů a zvýšil výkonnost mnoha marketingovým kampaním. Své první internetové stránky vytvořil již na základní škole v roce 1999. Jeho motto zní: „Mojí vášní je marketing, který se dá měřit!“

Odborný program

Sledujete pouze návštěvnost vašich internetových stránek a jiné důležité metriky vám unikají? Podle čeho usuzujete, že máte úspěšné a výkonné stránky? Hledáte hlubší pochopení webové analytiky, čísel, dat, grafů? Chcete se naučit efektivněji pracovat s daty a porozumět jim?

Cílem kurzu je pomoci vám zvýšit a změřit efektivitu vašich online aktivit, webových stránek a sociálních sítí. Sledování návštěvnosti webových stránek v současné době již nestačí, je třeba začít využívat dostupné marketingové nástroje naplno! Seminář je určen obchodním zástupcům, majitelům firem, správcům e-shopů, marketingovým specialistům a dalším, kteří se pohybují v oblasti PR a reklamy.

Obsah kurzu:

  • Co je webová analytika a v čem tkví výhody nástroje Google Universal Analytics
  • Jaký je rozdíl mezi starší webovou analytikou Google Analytics a novější verzí Google Universal Analytics
  • Jak se správně zorientovat v nejdůležitějších metrikách, grafech i tabulkách
  • Co je to konverze a jak ji vypočítat, jak měřit hodnotu konverze z objednávek na e-shopu
  • Co je to výkonnostní marketing a jak vyhodnocovat výkonnost reklamních kampaní
  • Jak odhalit špatné reklamní kampaně
  • Jak segmentovat návštěvníky webových stránek a jak poznat jejich rozdílné potřeby
  • Co to jsou Cesty s více kanály, jak posílit web a odhalit jeho slabá místa
  • Zjistíte, jak a proč návštěvníci webu utíkají z nákupního procesu a jak na to reagovat
  • Dozvíte se, jak zvyšovat výkonnost marketingu a ROI (návratnost investic)
  • Vyvrátíme si časté interpretační chyby metrik (návštěvnost webových stránek, čas strávený na stránce apod.)

Vezměte si s sebou:

  • Notebook (tablet není moc vhodný)
  • Své přístupy do Google Analytics

Informace pro účastníky seminářů

nahoru

Nákupní košík

Nákupní košík je prázdný.

Přihlášení

Odběr novinek

Odhlásit